Тетяни
Василівни
головна | Мій профіль | Вихід | RSS
Головна » Файли » Розробки уроків |
У категорії матеріалів: 12 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Тема. Чим особливі гриби? Яке значення мають гриби у природі і житті людей? Мета. Формувати уявлення про різноманітність грибів у природі (шапинкові, цільові, сажкові, дріжджі), про значення грибів у природі та цінність для людей, їх охорону. Формувати поняття про їстівні гриби, отруйні, уміння їх розрізняти. Формувати уміння порівнювати, узагальнювати, класифікувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Розвивати критичне мислення, монологічне мовлення. Виховувати естетичні почуття під час сприймання об’єктів природи, бажання і вміння охороняти природу, оцінне ставлення до вчинків інших людей у природі. Обладнання: зразки рослин (мох, папороть, квітка, гілка ялини, мʼякі іграшки тварин), муляж гриба, матеріал для дослідження плісняви. Тип уроку: урок вивчення нових знань. |
Тема. Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання.
Мета: розкрити дітям значення журналу; ознайомити з поняттями «число журналу», «рік видання», «примірник», «комплект»; розвити пізнавальні інтереси школярів, розширювати кругозір дітей; виховувати любов до читання. |
Тема. В. Скуратівський «Калина». С. Жупанин «Буду я природі другом». Мета: продовжити роботу над темою: «Що таке Батьківщина»; ознайомити зі змістом оповідання В. Скуратівського «Калина»; розширити знання про калину як символ України; розвивати читацькі навички, образне мислення, вміння аналізувати прочитане, робити висновки; збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати любов дорідного краю, бережне ставлення до природи. Обладнання: запис програми телепередач, тестових завдань, чистомовки, пояснення значення слів, ілюстрації калини в різні пори року, картки зі словами, сигнальні картки «Світлофор», запис пісні «Червона калина», фізхвилинка. Форма проведення: урок-телепередача |
Тема. В гостях у слів Ввічливості.
Мета. Продовжити знайомити дітей зі словами ввічливості; формувати вміння добирати слова ввічливості відповідно до часу та місця події; розвивати зв’язне мовлення учнів, пам'ять, увагу, кмітливість; виховувати дружбу, взаємодопомогу, вміння працювати в групі.
Обладнання: комп’ютерна презентація, сигнальні картки, картки з завданнями для групової роботи; зошит із розвитку зв’язного мовлення «У світі рідного слова» |
Тема. Чотирикутники. Розпізнавання геометричних фігур. Обчислення значення виразів. Мета. Закріпити знання складу числа 4; ознайомити з чотирикутником; вправляти у написанні цифр; вдосконалювати вміння порівнювати числа в межах 4; розвивати мислення, увагу; виховувати інтерес до математики, бажання піклуватися про свою безпеку. Обладнання: презентація до уроку, сигнальні картки до гри «Світлофор», картки з деревами, набірне полотно, картки з цифрами. Тип уроку: комбінований. |
Тема. Числа від 40 до 99. Утворення чисел. Попереднє і наступне числа. Мета. Продовжувати вивчати числа першої сотні, вміння визначати десятковий склад чисел, називати «сусідів» числа; розвивати мислення, уяву, увагу, математичне мислення; виховувати любов до природи. Обладнання: презентація, звукозапис звуків птахів, матеріал для усного рахунку. |
Тема: Закріплення звукових значень букви «ел». Вправи на доповнення незавершених речень. Інтонаційне читання ре чень, текстів. Мета. Повторити вивчені букви; закріпити вміння розрізняти функціональне значення звука і букви; виробляти навички звуко-буквеного аналізу слів; розвивати фонематичний слух; виховувати бажання робити іншим приємне. Обладнання: каса букв, умовні позначення звуків, повітряні кульки з буквами, букети квітів, презентація до уроку «До букв на свято». Тип уроку: закріплення раніше вивченого. |
Тема. Яке значення має вода? Мета. Продовжувати
формувати уявлення у дітей про воду, її властивості та стани; формувати вміння
встановлювати взаємозв’язки між неживою
та живою природою; розвивати увагу, спостережливість, зв’язне мовлення
учнів; виховувати бережливе ставлення до природи. Обладнання:
набір карток-картинок для групової роботи «Стани води», презентація до уроку,
звуки води, сигнальні картки (смайлики), пляшка з водою. Тип уроку: комбінований. |
Тема. Чотирикутники. Розпізнавання
геометричних фігур. Обчислення значення виразів. Мета. Закріпити знання складу числа 4; ознайомити з чотирикутником; вправляти у написанні
цифр; вдосконалювати вміння порівнювати числа в межах 4; розвивати мислення,
увагу; виховувати інтерес до математики, бажання піклуватися про свою безпеку. Обладнання: презентація до уроку, сигнальні картки до гри «Світлофор», картки з
деревами, набірне полотно, картки з цифрами. |
Тема. Урок позакласного читання. Славетні
українські поети. Т. Г. Шевченко та Леся Українка. Мета. Розвивати
інтерес учнів до творчості видатних діячів української літератури; розширити
знання учнів про життя і творчість Т. Г. Шевченка та Лесі Українки; вправляти
учнів у виразному читанні віршів; виховувати гордість за український народ, за
його минуле. |
Форма входу |
---|
Категорії розділу | |||
---|---|---|---|
|
Пошук |
---|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |