Сайт вчителя початкових класів

Штефури

Тетяни

Василівни


головна | Мій профіль | Вихід | RSS


Каталог файлів

Головна » Файли » Розробки уроків

В гостях у слів Ввічливості.
[ Викачати з сервера (4.59 Mb) ] 12.11.2014, 21:43
Тема. В гостях у слів Ввічливості. Мета. Продовжити знайомити дітей зі словами ввічливості; формувати вміння добирати слова ввічливості відповідно до часу та місця події; розвивати зв’язне мовлення учнів, пам'ять, увагу, кмітливість; виховувати дружбу, взаємодопомогу, вміння працювати в групі. Обладнання: комп’ютерна презентація, сигнальні картки, картки з завданнями для групової роботи; зошит із розвитку зв’язного мовлення «У світі рідного слова» Хід уроку І. Організаційний момент. Любі діти, підніміться, І довкола озирніться. Усмішками засяйте. Гостей наших привітайте. (Діти вітаються) Тепер сядьте всі тихенько, Спинки випряміть рівненько. Починаємо урок. ІІ. Оголошення теми і мети уроку. До всіх сердець, як до дверей Є ключики малі. Їх кожен легко підбере, Якщо йому не лінь, Ви, друзі, знайте, знайте: Їх запам’ятати не важко, Маленькі ключки твої “Спасибі” і “Будь ласка”! - Ви, мабуть, уже здогадалися до кого ми сьогодні підемо в гості? - Так, сьогодні ми підемо в гості до слів ввічливості. (слайд 1) - Як по-іншому ще називають ці слова? (чарівні слова) - На уроці ми будемо вчитися правильно вживати чарівні слова. Розберемось, коли які слова ввічливості прийнято вживати, як їх вживати. (слайд 2) ІІІ. Робота над темою уроку. 1. Повторення правил роботи в групі. (слайд 3) 2. Ознайомлення зі способом оцінювання роботи групи. Кожна правильна відповідь – 1 смайлик. 3. Робота в зошиті із розвитку зв’язного мовлення «У світі рідного слова» (с. 19 впр. 2) а) читання завдання до вправи; б) самостійне виконання групою; в) озвучення варіанту відповіді; г) порівняння із правильною відповіддю «Ніщо не дається людині так дешево і не цінується так дорого, як ввічливість.» (слайд 4) 4. Робота з картками. - Коли ми вживаємо чарівні слова? - На які групи їх можна поділити? (слова-привітання, слова-прощання, слова-вдячності, слова-прохання) Кожна група одержує картку зі словами. (слайд 5) Доброго ранку! До побачення! Перепрошую! Дуже вам вдячний! Добрий день! Будьте здорові! Добрий вечір! На добраніч! Дякую! Здрастуйте! Пробачте! Щасливої дороги! Заходьте, будь ласка! Дозвольте Вам допомогти! Сідайте, будь ласка! 1 група З поданих слів виберіть ті, які вживаються для привітання. Доповніть їх своїми словами. 2 група З поданих слів виберіть ті, які вживаються для прощання. Доповніть їх своїми словами. 3 група З поданих слів виберіть ті, які вживаються в знак вдячності. Доповніть їх своїми словами. 4 група З поданих слів виберіть ті, які вживаються для прохання. Доповніть їх своїми словами. - Які слова не назвала жодна група? - Як ми називаємо ці слова? - Коли їх потрібно вживати? 5. Робота над віршем. (слайд 6) Баба Яга: Я хочу вашим дітям дати деякі поради. Не вмивайтеся ніколи І не мийте навіть рук – Непотрібне це заняття! Не вартує стільки мук. Знов замурзаються руки, Шия, вуха, все у вас, То навіщо сили тратить І даремно гаять час? Стригтися також не варто, Та й резону в тім нема, Бо однаково на старість Облисіє голова. Без запрошення йди в гості, Не вітайся там ні з ким І ніколи слів “Будь-ласка!” І “пробачте” не кажіть… - Чи згідні ви з Бабою Ягою. Просигнальте картками. Фізкультхвилинка „Приємні слова” (слайд 7) Якщо я вимовляю приємні слова – ви тягнетеся до сонечка, а якщо ні – всі присідають. - Які у тебе красиві очі! - Які у тебе довгі вуха! - Ти струнка, як берізка! - Ти вайлуватий, як ведмідь! - Ти працьовита, як бджілка! - Ти впертий, як віслюк! - Яке у тебе гарне довге волосся! 6. Робота в зошиті із розвитку зв’язного мовлення «У світі рідного слова» (с. 19 впр. 4) (слайд 8) а) читання завдання до вправи; б) самостійне виконання групою; в) озвучення варіанту відповіді; г) порівняння із правильною відповіддю У нашій рідній мові Є чарівні слова. Слова ці всім відомі, Бо сила в них жива. 7. Побудова діалогу за ілюстрацією. (слайди 9-12) Кожна група одержує ілюстрацію і за нею будує діалог. Завдання: вибрати слова ввічливості, які треба вжити в даній ситуації. ІV. Підсумок уроку. 1. Підготовлені діти читають вірші У нашій рідній мові Чарівні є слова. Слова ці всім відомі, Бо сила в них жива. «Добридень, «До побачення – І усмішка сія. Велике мають значення Ось ці прості слова! Як скаже син чи донечка: «Спасибі вам, «Будь ласка – Ясніше сяє сонечко І світ стає, як казка! Ось ці прості, живі слова Не забувайте, діти! Від них і радість ожива, В очах промінчик світить. Від цих чарівних, добрих слів Тепліше людям жити. Якщо ти їх не говорив, То треба говорити! Це «Дякую» і «Добрий день», «Пробачте», «Йдіть здорові». Вживайте, діти, їх щодень У нашій рідній мові! 2. Оцінювання роботи груп та окремих учнів. (слайд 13)
Категорія: Розробки уроків | Додав: st_op | Теги: В гостях у слів Ввічливості., урок 2 клас, урок писемного мовлення
Переглядів: 1046 | Завантажень: 27 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: