Сайт вчителя початкових класів

Штефури

Тетяни

Василівни


головна | Мій профіль | Вихід | RSS


Каталог файлів

Головна » Файли » Розробки уроків

Чим особливі гриби?
[ Викачати з сервера (6.88 Mb) ] 19.03.2016, 18:56

Тема. Чим особливі гриби? Яке значення мають гриби у природі і житті людей?

Мета. Формувати уявлення про різноманітність грибів у природі (шапинкові, цільові, сажкові, дріжджі), про значення грибів у природі та цінність для людей, їх охорону. Формувати поняття про їстівні гриби, отруйні, уміння їх розрізняти. Формувати уміння порівнювати, узагальнювати, класифікувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Розвивати критичне мислення, монологічне мовлення. Виховувати естетичні почуття під час сприймання об’єктів природи, бажання і вміння охороняти природу, оцінне ставлення до вчинків інших людей у природі.

Обладнання: зразки рослин (мох, папороть, квітка, гілка ялини, мʼякі іграшки тварин), муляж гриба, матеріал для дослідження плісняви.

Тип уроку: урок вивчення нових знань.

Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

Девіз уроку. (слайд 2 )

 ІI. Хвилинка спостережень. Запис даних в щоденник спостережень.

(слайд 3 )

— Яка пора року настала? (слайд 4 )

— Який зараз місяць?

— Які зміни сталися в неживій природі з приходом весни? (слайд 5)

Небо…

Сонце…

Вітер…

Земля…

- А в живій природі?

Птахи…

Дерева…

Комахи…

— Який сьогодні день?

— Яка температура повітря?

— Чи були опади, коли ви ішли до школи?

— Чи є вітер? А який?

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1. Сценка.

Заходить Флора і Фауна

Флора. Доброго дня, друзі. Я Флора – цариця рослин. Мене запросили допомогти розібратися з цими предметами.

Фауна. Привіт, друзі. Я – Фауна, цариця царства тварин. Мене також запросили допомогти розібратися з цими предметами. То ж приступимо, Флоро.

(Фауна і Флора беруть в руки предмет і запитують у учнів, чи правильний вибір вони зробили. Для Фауни – м’які іграшки бджоли, пташки, жаби, гадюки, їжачка. Для Фауни – гілочка моху, папороті, квітки, гілка ялинки.)

Гриб. Доброго дня, друзі. Привіт, Флоро. Привіт, Фауно. Скажіть, будь ласка, до якого царства належу я?

Флора. А як ти народився?

Гриб. Я виріс.

Флора. То ти рослина. Прошу до мого царства. Але ти не зелений. Ні, ти не рослина.

Фауна. А як ти ростеш? Ти вмієш бігати, літати, стрибати?

Гриб. Я росту на ґрунті, на листі, голках ялин, деревах, пнях. Але я не вмію бігати, літати, стрибати.

Фауна. Ні, ти точно не тварина. Іди до Флори.

Флора. Як ти цвітеш? Які в тебе плоди?

Гриб. Я не цвіту. А плід – це я ввесь.

Флора. Ні, це не рослина. А чим ти живишся?

Гриб. Всім, на чому виростаю: ґрунтом, листям, рослинами і тваринами.

Флора. Ні, ти не мій житель.

Фауна. І не мій теж.

Гриб. То хто ж я такий? Друзі, допоможіть мені розібратися, до якого царства я належу?

2. Оголошення теми і мети уроку. (слайд 6)

- Діти, ви впізнали цього гостя? Допоможемо грибочкові розібратися, до якого царства належить він?

ІІІ. Робота над новим матеріалом.

  1. Доведення, що гриби належать до живої природи. (слайд 7)
  • Пригадайте ознаки, за якими ми відносимо об’єкти до живої природи.
  • Чи мають гриби ознаки живої природи?

Висновок: гриби належать до живої природи.

  1. Ознайомлення з царством грибів. (слайд 8)
  • Як ви думаєте, гриб – це тварина чи рослина?

Висновок: гриби не належать ні до рослин, ні до тварин. Гриби утворюють окреме царство – царство грибів. (слайд 9)

3. Робота з підручником (с. 122-123) (слайд 10)

а) Робота в парах. Розгляд ілюстрацій різноманітності грибів; (слайд 11)

б) Ознайомлення з будовою шапинкових грибів; (слайд 12)

в) Читання висновків.

4. Ознайомлення з різними видами грибів. (слайд 13-19)

 Практична робота. Вивчення особливостей будови, живлення, росту та розмноження цвілевих грибів та дріжджів.

          

  • V. Узагальнення і систематизація знань.
  1. Робота в зошиті.
  2. Цікаво знати.

Гриби здавна вважають цінним продуктом харчування. У них білків більше, ніж у м’ясі. Кількість мінеральних речовин приблизно така сама, як у фруктах, а фосфору в них стільки ж, як і в рибі.

  1. Гра «Третій зайвий» (слайд 22-25)

V. Підсумок уроку.

VІ. Домашнє завдання.

С. 122-125

Категорія: Розробки уроків | Додав: st_op | Теги: природознавство, 3 клас, Чим особливі гриби?, 3 клас природознавство
Переглядів: 883 | Завантажень: 8 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
1 BrandonDoork  
0
eczema home remedy <a href=""> https://forums.dieviete.lv/profils/127605/forum/ </a> cannabis drug tests

Ім`я *:
Email *:
Код *: