Тетяни
Василівни
головна | Мій профіль | Вихід | RSS
Головна » Файли » Розробки уроків |
[ Викачати з сервера (6.88 Mb) ] | 19.03.2016, 18:56 |
Тема. Чим особливі гриби? Яке значення мають гриби у природі і житті людей? Мета. Формувати уявлення про різноманітність грибів у природі (шапинкові, цільові, сажкові, дріжджі), про значення грибів у природі та цінність для людей, їх охорону. Формувати поняття про їстівні гриби, отруйні, уміння їх розрізняти. Формувати уміння порівнювати, узагальнювати, класифікувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Розвивати критичне мислення, монологічне мовлення. Виховувати естетичні почуття під час сприймання об’єктів природи, бажання і вміння охороняти природу, оцінне ставлення до вчинків інших людей у природі. Обладнання: зразки рослин (мох, папороть, квітка, гілка ялини, мʼякі іграшки тварин), муляж гриба, матеріал для дослідження плісняви. Тип уроку: урок вивчення нових знань. Хід уроку І. Організація класу до уроку. Девіз уроку. (слайд 2 ) ІI. Хвилинка спостережень. Запис даних в щоденник спостережень. (слайд 3 ) — Яка пора року настала? (слайд 4 ) — Який зараз місяць? — Які зміни сталися в неживій природі з приходом весни? (слайд 5) Небо… Сонце… Вітер… Земля… - А в живій природі? Птахи… Дерева… Комахи… — Який сьогодні день? — Яка температура повітря? — Чи були опади, коли ви ішли до школи? — Чи є вітер? А який? ІІ. Мотивація навчальної діяльності. 1. Сценка. Заходить Флора і Фауна Флора. Доброго дня, друзі. Я Флора – цариця рослин. Мене запросили допомогти розібратися з цими предметами. Фауна. Привіт, друзі. Я – Фауна, цариця царства тварин. Мене також запросили допомогти розібратися з цими предметами. То ж приступимо, Флоро. (Фауна і Флора беруть в руки предмет і запитують у учнів, чи правильний вибір вони зробили. Для Фауни – м’які іграшки бджоли, пташки, жаби, гадюки, їжачка. Для Фауни – гілочка моху, папороті, квітки, гілка ялинки.) Гриб. Доброго дня, друзі. Привіт, Флоро. Привіт, Фауно. Скажіть, будь ласка, до якого царства належу я? Флора. А як ти народився? Гриб. Я виріс. Флора. То ти рослина. Прошу до мого царства. Але ти не зелений. Ні, ти не рослина. Фауна. А як ти ростеш? Ти вмієш бігати, літати, стрибати? Гриб. Я росту на ґрунті, на листі, голках ялин, деревах, пнях. Але я не вмію бігати, літати, стрибати. Фауна. Ні, ти точно не тварина. Іди до Флори. Флора. Як ти цвітеш? Які в тебе плоди? Гриб. Я не цвіту. А плід – це я ввесь. Флора. Ні, це не рослина. А чим ти живишся? Гриб. Всім, на чому виростаю: ґрунтом, листям, рослинами і тваринами. Флора. Ні, ти не мій житель. Фауна. І не мій теж. Гриб. То хто ж я такий? Друзі, допоможіть мені розібратися, до якого царства я належу? 2. Оголошення теми і мети уроку. (слайд 6) - Діти, ви впізнали цього гостя? Допоможемо грибочкові розібратися, до якого царства належить він? ІІІ. Робота над новим матеріалом.
Висновок: гриби належать до живої природи.
Висновок: гриби не належать ні до рослин, ні до тварин. Гриби утворюють окреме царство – царство грибів. (слайд 9) 3. Робота з підручником (с. 122-123) (слайд 10) а) Робота в парах. Розгляд ілюстрацій різноманітності грибів; (слайд 11) б) Ознайомлення з будовою шапинкових грибів; (слайд 12) в) Читання висновків. 4. Ознайомлення з різними видами грибів. (слайд 13-19) Практична робота. Вивчення особливостей будови, живлення, росту та розмноження цвілевих грибів та дріжджів.
Гриби здавна вважають цінним продуктом харчування. У них білків більше, ніж у м’ясі. Кількість мінеральних речовин приблизно така сама, як у фруктах, а фосфору в них стільки ж, як і в рибі.
V. Підсумок уроку. VІ. Домашнє завдання. С. 122-125 | |
Переглядів: 883 | Завантажень: 8 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 1 | ||
| ||
Форма входу |
---|
Категорії розділу | |||
---|---|---|---|
|
Пошук |
---|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |