Тетяни
Василівни
головна | Мій профіль | Вихід | RSS
Головна » Файли » Розробки уроків |
[ Викачати з сервера (3.96 Mb) ] | 09.02.2014, 12:43 |
Тема. Чотирикутники. Розпізнавання
геометричних фігур. Обчислення значення виразів. Мета. Закріпити знання складу числа 4; ознайомити з чотирикутником; вправляти у написанні
цифр; вдосконалювати вміння порівнювати числа в межах 4; розвивати мислення,
увагу; виховувати інтерес до математики, бажання піклуватися про свою безпеку. Обладнання: презентація до уроку, сигнальні картки до гри «Світлофор», картки з
деревами, набірне полотно, картки з цифрами. Тип уроку: комбінований. Хід уроку 1.
Організація класу. Нам дзвінок сповістив: Час за парти сідати, Уважними бути, Урок починати. 2.
Повторення вивченого матеріалу. 2.1.
Мотивація навчальної діяльності. (Звучить запис «Вулиці великого міста») -
Чи доволись вам чути
такі звуки? -
Де? -
Що видає такі звуки? -
Сьогодні ми
помандруємо дорогою. Що можна побачити на дорогах нашого села? -
Хто був у місті? Чи відрізняється міська
вулиця від сільської? Чим? -
Мандруватимемо не
самі. А хто нас буде супроводжувати, відгадайте. Підморгне зеленим оком – ми йдемо, Підморгне червоним – стоїмо. (Світлофор)(кадр 2) 2.2.
Оголошення теми і мети уроку. -
Отже, світлофор
подбає про нашу безпеку на вулицях
країни Математики, а саме, кварталу, де мешкає число 4. (кадр 3) 2.3.
Усна лічба. На вулицях міста
росте багато різних дерев. Біля будинку, де живе число 4 теж ростуть дерева.
Хто знає, як вони називаються? Полічіть, скільки їх? Запишіть їх кількість
цифрою. Якщо ви згідні з відповіддю,сигналізуємо зеленим кольором, не згідні –
червоним, якщо не знаєте правильної відповіді – жовтим. 2.4.
Порівняння чисел. -
Яких дерев росте
найбільше? Яких найменше? Який знак поставите між числами 1 і 4? -
Яких дерев однакова
кількість? Який знак слід поставити між числами 3 і 3? 2.5.
Повторення складу числа 4. (кадр 4) -
У гості до числа 4
поспішають інші числа. Щоб потрапити до будинку, їм потрібно перейти на інший
бік вулиці. Як їм це безпечно зробити? -
У гості до числа 4
ішли тільки ті числа, з яких можна скласти 4. Назвіть ці числа. (кадр
5)
3.
Фізхвилинка. Гра «Світлофор» На червоне світло – стояти На зелене – крокуємо на місці На жовте – чекаємо (руки на пояс, напівприсідання на
місці). 4.
Робота над новим матеріалом. 4.1.
Повторення зань про геометричні фігури. (кадр 6) - Біля будинку, де живе число 4 стоїть
знак. Хто знає, що він означає? - Яку геометричну фігуру він вам нагадує?
(трикутник) - Яку геометричну фігуру ми називаємо
трикутником? - Але тут є ще знаки. Що вони означають? Яку
геометричну фігуру віни нагадують? 4.2. Пояснення. (кадр 7) -
Яку лінію являє собою
ця фігура? (ламана, замкнена) -
З скількох ланок вона
складається? (4) -
Скільки сторін?
Кутів? Вершин? -
Отже, що таке
чотирикутник? 4.2.
Первинне закріплення. Робота з підручником. ( с. 26, 1, 2 завдання) 5.
Закріплення. 5.1.
Розрізнення геометричних фігур. (кадр 8-10) (За допомогою
сигнальних карток показати, на якому крузі знаходяться чотирикутники.) 5. 2. Обчислення значень виразів. (с. 26 № 3 письмово в додаткових зошитах) 6. Підсумок уроку. (кадр 11) - Хто допомагав нам
мандрувати? - Яку форму має
корпус світлофора? Віконця для ламп? - Яку фігуру ми
називаємо чотирикутником? - Назвіть предмети в
класі, які мають форму чотирикутника. - Наш світлофор каже
вам «Молодці!» (кадр 12)
| |
Переглядів: 1022 | Завантажень: 39 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 0 | |
Форма входу |
---|
Категорії розділу | |||
---|---|---|---|
|
Пошук |
---|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |