Тетяни
Василівни
головна | Мій профіль | Вихід | RSS
Головна » Файли » Розробки уроків |
[ Викачати з сервера (10.47 Mb) ] | 09.02.2014, 13:11 |
Тема. Яке значення має вода? Мета. Продовжувати
формувати уявлення у дітей про воду, її властивості та стани; формувати вміння
встановлювати взаємозв’язки між неживою
та живою природою; розвивати увагу, спостережливість, зв’язне мовлення
учнів; виховувати бережливе ставлення до природи. Обладнання:
набір карток-картинок для групової роботи «Стани води», презентація до уроку,
звуки води, сигнальні картки (смайлики), пляшка з водою. Тип уроку: комбінований.
| |
Переглядів: 1432 | Завантажень: 177 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 1 | ||
| ||
Форма входу |
---|
Категорії розділу | |||
---|---|---|---|
|
Пошук |
---|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |