Тетяни
Василівни
головна | Мій профіль | Вихід | RSS
Головна » Файли » Розробки уроків |
[ Викачати з сервера (664.6 Kb) ] | 02.02.2014, 14:50 |
Тема. Робота з рослинним матеріалом. Створення
композиції з листя. Мета. Продовжувати
вчити учнів створювати композиції з рослинного матеріалу. Розвивати творче
мислення, фантазію. Виховувати бережливе ставлення до природи. Обладнання: запис девізу уроку, листя клена, нитки,
засушені квіти, презентація з послідовністю виконання виробу, запис «Вальсу
квітів» П. І. Чайковського. Хід уроку І. Організація класу до уроку. Перевірка
готовності учнів до уроку. Всі почули ви дзвінок? Він покликав на урок. Кожен з вас вже постарався, До уроку приготувався. Тож девіз тепер згадаймо І урок вже починаймо. А гаслом нашого уроку
будуть такі слова: Руки твої – найкращий
скарб, Коли зумієш їм дати лад. ІІ. Оголошення теми і мети уроку. -
Послухайте
загадку, яку для вас приготували ваші однокласники. Подивись, на видноколі Мов змінилися ліси. Хто це їх у жовтий колір Так барвисто прикрасив? Ось край річки - жовті клени І берези золоті. Ялинки лише зелені Залишились в самоті. І пишаються дерева Золотим своїм вбранням: «Це якийсь маляр, напевно, Догодити хоче нам». -
Хто
цей маляр? А маляр цей – місяць
жовтень. У відерцях чарівних Жовту фарбу перебовтав І розбрискує по них. -
Чи пройшла ця чарівниця
по наших лісах, полях, садах? Доведіть. -
Природа щедро віддає нам
своє багатство влітку і взимку, навесні і восени. Ці неповторні дарунки природи
у ваших умілих руках перетворяться у веселих тваринок, у чудові прикраси, ніжні
букети. А краса природи не тільки радує нас, вона
робить нас добрішими, вчить створювати прекрасне. Але ви повинні пам’ятати, що рослини –
наші вірні друзі, і тому ставитись до них треба бережно, з турботою,
по-господарськи. Не рвіть у лузі, у лісі квіти без потреби, не ламайте гілочок
на деревах і кущах. Не обривайте листя і молоденькі бруньки. Не збивайте восени
каштани і горіхи з дерев. Зачекайте, і скоро вони самі впадуть на землю. Тоді й
наберете їх, скільки захочете. -
Сьогодні ми використаємо
для роботи те, що лежить під ногами. Це
– кленове листя. З нього ми будемо виготовляти те, чого найбільше нам бракує
взимку. Чи здогадались ви, що? -
Так, це – квіти. А яку
квітку називають королевою квітів? Чому? -
Так, ці розкішні красиві
різнобарвні листки можуть перетворитися
тільки в троянди. ІІІ. Розгляд готового зразка та послідовності
виготовлення квітки. -
Чи гарна квітка в мене вийшла? -
Чи схожа вона на троянду? -
Чого не вистачає?
(колючок) -
Подивіться на
послідовність виготовлення квітки. Чи видалася вам робота важкою? -
Якщо ви уважно і чітко
будете виконувати інструкцію, то у вас вийде чудова квітка. ІV. Планування трудових дій. Вибір матеріалів та
інструментів. -
Подивіться, які матеріали
та інструменти нам потрібні для роботи. -
Перевірте, чи є у вас на
партах листочки клена, нитки, голка, ножиці, клей, картон, засушені квіти. -
З чого почнемо роботу?
(підготуємо підставку - круг з картону) -
Коли виготовимо декілька
квіток, тоді почнемо складати композицію. До неї додамо ще листя, засушених
квітів. V.
Повторення правил техніки безпеки. - Перед початком роботи пригадайте, що потрібно
пам’ятати, працюючи з ножицями? Голкою? Клеєм? VІ.
Практична робота. 1. Виготовлення однієї квітки під керівництвом
учителя та послідовністю виготовлення. 2. Фізхвилинка. 3. Самостійна робота учнів (під музику). 4. Складання композиції з квітів. VІІ.
Оцінювання виробів. Відбір виробів на виставку. VІІІ.
Підсумок уроку. -
Чи сподобалось вам
перетворювати звичайний кленовий лист в чарівну троянду? -
Що для вас було найважчим
у роботі? -
Чи є щось неможливе для
ваших рук? -
Якщо людина захоче, вона обов’язково
свого доб’ється. Звичайно, якщо не зупиниться перед труднощами. Головне, щоб
справи ваші були добрими і не несли природі шкоди. ІХ. Прибирання робочих місць. | |
Переглядів: 2755 | Завантажень: 98 | |
Всього коментарів: 0 | |
Форма входу |
---|
Категорії розділу | |||
---|---|---|---|
|
Пошук |
---|
Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |